შეფასების რუბრიკები



პროექტგაკვეთილის შეფასების კითხვარი
პროექტგაკვეთილის დასახელება :  Animals Around Us
ძვირფასო მოსწავლეებო
იმისათვის, რომ მომავალში პროექტზე მუშაობა  გავაუმჯობესოთ, ჩემი დიდი სურვილია გავარკვიო, როგორ შეაფასებდით მას:
1.      როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩათ, ამ პროექტზე მუშაობით რაიმე ახალი ისწავლეთ?
ა)  ძალიან ბევრი ახალი ვისწავლეთ;
ბ)  ცოტა რამ ახალი ვისწავლეთ;
გ)  ნაკლებად ვისწავლეთ ახალი;
დ)  ახალი არაფერი გვისწავლია.
2.      როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩათ: ამ პროექტზე მუშაობით თანაკლასელებთან ურთიერთობა როგორ შეიცვალა
ა)  ბევრად უკეთესი გახდა;
ბ)  უკეთესი გახდა;
გ)  დარჩა ისეთივე როგორიც იყო;
დ)  ურთიერთობა გაუარესდა.
3.      თქვენთვის ნათელი იყო, საკუთარი როლი პროექტის წარმატებით განსახორციელებლად და შედეგის მისაღწევად?
ა)  სრულიად ნათელი იყო;
ბ)  ძირითადად ნათელი იყო;
გ)  ნაკლებად იყო ნათელი;
დ)  სრულიად გაურკვეველი იყო.
4.      „მასწავლებელმა მაჩვენა გზა, როგორ უნდა მემუშავა პროექტზე“
ა)  სრულიად ვეთანხმები;
ბ)  ვეთანხმები;
გ)  ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ)  არ ვეთანხმები
5.      „როდესაც მე მხარში დგომა მჭირდებოდა, მასწავლებელი ყოველთვის ჩემს გვერდით იყო“
ა)  სრულიად ვეთანხმები;
ბ)  ვეთანხმები;
გ)  ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ)  არ ვეთანხმები
6.      ჩვენი პროექტგაკვეთილის შედეგებით კმაყოფილი ვარ.
ა)  სრულიად ვეთანხმები;
ბ)  ვეთანხმები;
გ)  ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ)  არ ვეთანხმები
7.      განსაკუთრებით რას შეაქებდით ან გააკრიტიკებდით პროექტში?

  შექება:
 კრიტიკა: 


პროექტგაკვეთილის შეფასება
22 აპრილი, 2013 წელი

კრიტერიუმი
კარგი
საშუალო
სუსტი
შენიშვნა
პრობლემა:  რამდენად აქტუალურია და რამდენად ცხადად არის დასაბუთებული




მიზანი:  რამდენად კონკრეტული, მიღწევადი და გაზომვადია




ამოცანები:  რამდენად შეესაბამება თითოეული ამოცანა პროექტის მიზანს




განხორციელების გზები: რამდენად უზრუნველყოფს მიზნის მიღწევას,რამდენად პრაქტიკულია, რამდენად რეალურია ვადები და არის თუ არა ფუნქციები გადანაწილებული მოსწავლეებს შორის




შედეგი:  რამდენად რეალურია აღნიშნული შედეგის მიღწევა და რამდენად შეესაბამება მიზანს




რესურსები: რამდენად ზუსტად არის განსაზღვრული, რა არის საჭირო პროექტით გათვალისწინებული საქმიანობებისათვის




დიზაინი:  რამდენად ლოგიკურად არის აგებული პროექტგაკვეთილი (თანმიმდევრობა), ლაკონური და მარტივი ენა




 



პროექტგაკვეთილი „ცხოველები ჩვენს გარშემო“
ინგლისური ენის მასწავლებლის ქ.კობახიძის
თვითშეფასების ცხრილი
22.04.2013

რა მომეწონა ყველაზე მეტად?
მოსწავლეთა ჩართულობა და აქტიურობა, მათ მიერ შესრულებული PPT პრეზენტაციები.
რამდენად მივაღწიეთ მიზანს?
ვთვლი, რომ მივაღწიეთ მიზანს და გავედით ესგ–ით გათვალისწინებულ მისაღწევ შედეგებზე (უცხ. დ2):
 მოსმენა; მოსწავლე სათანადოდ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე; ამოიცნობს პერსონაჟებს მათი თვისებების დახასიათებით, ამოიცნობს მათ მოქმედებებს, გამოაქვს დასკვნა მათი ხასიათის, თვისებების შესახებ; ილუსტრაციების მიხედვით გამოთქვავს ვარაუდს შინაარსის შესახებ; უყურებს საბავშვო ვიდეო–ფილმებს.
კითხვა: მოსწავლე კითხულობს და იგებს მცირე ზომის ტექსტებს; მოიძიებს ინფორმაციას; იძენს ხმამაღალი კითხვის უნარს.
წერა: ნიმუშის მიხედვით წერს მცირე ზომის ტექსტებს; გადაწერს წინადადებებს; იცავს გრამატიკულ და სტრუქტურულ ელემენტებს.
ლაპარაკი: ცდილობს სწორად წარმოთქვას ბგერები, სიტყვები და ფრაზები; იცავს შესაბამის ინტონაციებს; მონაწილეობს მარტივ ინტერაქციაში; პასუხობს ტექსტის გარშემო დასმულ კითხვებს.
კულტურათა დიალოგი: ამოიცნობს მშობლიური და განსხვავებული ქვეყნების ცხოველებს.
სწავლის სწავლა: მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში; ხვდება საკუთარ და სხვის შეცდომებს; იყენებს არსებულ რესურსებს და ქმნის ახალს; არ უფრთხის შეცდომებს, როცა რაიმე არ ესმის; თანამშრომლობს მასწავლებელთან და თანაკლასელებთან, თანამშრომლობს კლასელებთან

როგორ განვითარდა კლასში თანამშრომლობა?
კლასში ერთმანეთის დახმარებით აკეთებდნენ PPT პრეზენტაციებს, ასწავლიდნენ ელფოსტის გამოყენებას.
რა იყო ჩვეულებრივი გაკვეთილისაგან გავსხვავებული?
ყველა მოსწავლე აქტიურად იყო ჩაბმული პროექტგაკვეთილის დროს
რა დავინახე მუშაობის დროს?
ყველა მოსწავლე არ იყო დაინტერესებული PPT პრეზენტაციის გაკეთებაში ჩართვით, თუმცა ცდილობდა მოეძიებია და ესწავლა ინფორმაცია
რა შეცდომები დავუშვი?
სამუშაო უნდა გადანაწილებულიყო ჯგუფებად, ნაკლებად დაინტერესებული ბავშვები მიმემაგრებინა აქტიურ მოსწავლეებზე
რას გავითვალისწინებ შემდეგ პროექტზე მუშაობის პროცესში?
შევეცდები დავაკვირდე, რომ ყველა ბავშვი ერთნაირად ჩაერთოს სამუშაო პროცესში.


No comments:

Post a Comment