პროექტგაკვეთილის
შეფასების კითხვარი
პროექტგაკვეთილის დასახელება
: Animals Around Us
ძვირფასო
მოსწავლეებო
იმისათვის, რომ მომავალში პროექტზე მუშაობა გავაუმჯობესოთ, ჩემი დიდი სურვილია გავარკვიო, როგორ
შეაფასებდით მას:
1.
როგორი
შთაბეჭდილება დაგრჩათ, ამ პროექტზე მუშაობით რაიმე ახალი ისწავლეთ?
ა) ძალიან ბევრი ახალი ვისწავლეთ;
ბ) ცოტა რამ ახალი ვისწავლეთ;
გ) ნაკლებად ვისწავლეთ ახალი;
დ) ახალი არაფერი გვისწავლია.
2.
როგორი
შთაბეჭდილება დაგრჩათ: ამ პროექტზე მუშაობით თანაკლასელებთან ურთიერთობა როგორ შეიცვალა
ა) ბევრად უკეთესი გახდა;
ბ) უკეთესი გახდა;
გ) დარჩა ისეთივე როგორიც იყო;
დ) ურთიერთობა გაუარესდა.
3.
თქვენთვის
ნათელი იყო, საკუთარი როლი პროექტის წარმატებით განსახორციელებლად და შედეგის მისაღწევად?
ა) სრულიად ნათელი იყო;
ბ) ძირითადად ნათელი იყო;
გ) ნაკლებად იყო ნათელი;
დ) სრულიად გაურკვეველი იყო.
4.
„მასწავლებელმა
მაჩვენა გზა, როგორ უნდა მემუშავა პროექტზე“
ა) სრულიად ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები
5.
„როდესაც
მე მხარში დგომა მჭირდებოდა, მასწავლებელი ყოველთვის ჩემს გვერდით იყო“
ა) სრულიად ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები
6.
ჩვენი
პროექტგაკვეთილის შედეგებით კმაყოფილი ვარ.
ა) სრულიად ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები
7.
განსაკუთრებით
რას შეაქებდით ან გააკრიტიკებდით პროექტში?
შექება:
კრიტიკა:
პროექტგაკვეთილის შეფასება
22 აპრილი, 2013 წელი
კრიტერიუმი
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
შენიშვნა
|
პრობლემა: რამდენად
აქტუალურია და რამდენად ცხადად არის დასაბუთებული
|
||||
მიზანი: რამდენად
კონკრეტული, მიღწევადი და გაზომვადია
|
||||
ამოცანები:
რამდენად შეესაბამება თითოეული ამოცანა პროექტის მიზანს
|
||||
განხორციელების
გზები: რამდენად უზრუნველყოფს მიზნის
მიღწევას,რამდენად პრაქტიკულია, რამდენად რეალურია ვადები და არის თუ არა ფუნქციები
გადანაწილებული მოსწავლეებს შორის
|
||||
შედეგი: რამდენად
რეალურია აღნიშნული შედეგის მიღწევა და რამდენად შეესაბამება მიზანს
|
||||
რესურსები: რამდენად ზუსტად არის განსაზღვრული, რა არის საჭირო
პროექტით გათვალისწინებული საქმიანობებისათვის
|
||||
დიზაინი: რამდენად
ლოგიკურად არის აგებული პროექტგაკვეთილი (თანმიმდევრობა), ლაკონური და მარტივი ენა
|
პროექტგაკვეთილი
„ცხოველები ჩვენს გარშემო“
ინგლისური
ენის მასწავლებლის ქ.კობახიძის
თვითშეფასების
ცხრილი
22.04.2013
რა მომეწონა
ყველაზე მეტად?
|
მოსწავლეთა ჩართულობა
და აქტიურობა, მათ მიერ შესრულებული PPT პრეზენტაციები.
|
რამდენად მივაღწიეთ
მიზანს?
|
ვთვლი, რომ მივაღწიეთ
მიზანს და გავედით ესგ–ით გათვალისწინებულ მისაღწევ შედეგებზე (უცხ. დ2):
მოსმენა; მოსწავლე სათანადოდ რეაგირებს მასწავლებლის
მითითებებზე; ამოიცნობს პერსონაჟებს მათი თვისებების დახასიათებით, ამოიცნობს მათ
მოქმედებებს, გამოაქვს დასკვნა მათი ხასიათის, თვისებების შესახებ; ილუსტრაციების
მიხედვით გამოთქვავს ვარაუდს შინაარსის შესახებ; უყურებს საბავშვო ვიდეო–ფილმებს.
კითხვა: მოსწავლე კითხულობს
და იგებს მცირე ზომის ტექსტებს; მოიძიებს ინფორმაციას; იძენს ხმამაღალი კითხვის უნარს.
წერა: ნიმუშის მიხედვით
წერს მცირე ზომის ტექსტებს; გადაწერს წინადადებებს; იცავს გრამატიკულ და სტრუქტურულ
ელემენტებს.
ლაპარაკი: ცდილობს
სწორად წარმოთქვას ბგერები, სიტყვები და ფრაზები; იცავს შესაბამის ინტონაციებს; მონაწილეობს
მარტივ ინტერაქციაში; პასუხობს ტექსტის გარშემო დასმულ კითხვებს.
კულტურათა დიალოგი:
ამოიცნობს მშობლიური და განსხვავებული ქვეყნების ცხოველებს.
სწავლის სწავლა: მოსწავლე
აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში; ხვდება საკუთარ და სხვის შეცდომებს; იყენებს
არსებულ რესურსებს და ქმნის ახალს; არ უფრთხის შეცდომებს, როცა რაიმე არ ესმის; თანამშრომლობს
მასწავლებელთან და თანაკლასელებთან, თანამშრომლობს კლასელებთან
|
როგორ განვითარდა
კლასში თანამშრომლობა?
|
კლასში ერთმანეთის
დახმარებით აკეთებდნენ PPT პრეზენტაციებს, ასწავლიდნენ
ელფოსტის გამოყენებას.
|
რა იყო ჩვეულებრივი გაკვეთილისაგან გავსხვავებული?
|
ყველა მოსწავლე აქტიურად
იყო ჩაბმული პროექტგაკვეთილის დროს
|
რა დავინახე მუშაობის დროს?
|
ყველა მოსწავლე არ
იყო დაინტერესებული PPT პრეზენტაციის გაკეთებაში ჩართვით, თუმცა ცდილობდა
მოეძიებია და ესწავლა ინფორმაცია
|
რა შეცდომები დავუშვი?
|
სამუშაო უნდა გადანაწილებულიყო
ჯგუფებად, ნაკლებად დაინტერესებული ბავშვები მიმემაგრებინა აქტიურ მოსწავლეებზე
|
რას გავითვალისწინებ შემდეგ პროექტზე მუშაობის პროცესში?
|
შევეცდები დავაკვირდე,
რომ ყველა ბავშვი ერთნაირად ჩაერთოს სამუშაო პროცესში.
|
No comments:
Post a Comment